Yapı kredi pos müşteri hizmetleri

Sorununuz devam ediyorsa 444 0 448 / 0850 222 0 448 Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi'mizi arayarak destek alabilirsiniz.

Yapı Kredi POS Destek müşteri hizmetlerine nasıl bağlanabilirim?

Müşteri iletişim Merkezi, Sesli Yanıt Sistemi 444 0 444 / 0850 222 0 444'ü Türkiye'nin her yerinden ve tüm operatörlerden alan kodu çevirmeden arayabilirsiniz.

Yapı Kredi’nin müşteri hizmetleri numarası kaç?

Bireysel Müşteri İletişim Merkezi her zaman size bir telefon kadar uzak. Türkiye'nin her yerinden 444 0 444 / 0850 222 0 444'ü, yurtdışından ise 0850 222 0 444'ü arayarak bireysel hesap/kart, Yapı Kredi Mobil ve İnternet Şubesi hakkında 7 gün 24 saat konusunda uzman ekibimiz tarafından destek alabilirsiniz.

Yapı Kredi üye işyeri numarası nedir?

Kurumsal İnternet Şubesi hizmetimizde Üye İşyeri İşlemleri menüsünde Üye İşyeri Hizmetleri adımından pos arızanızla ilgili talep oluşturabilirsiniz. 444 0 448 / 0850 222 0 448 numaralı Kurumsal Telefon Bankacılığı hattını arayarak destek alabilirsiniz.

Yapı Kredi POS cihazı başvurusu nasıl yapılır?

Yapı Kredi Mobil ve Kurumsal İnternet Şubesi, Üye İşyeri Başvuru menüsünden sizin için hazırlanan POS tekliflerini inceleyerek başvuruda bulunabileceğiniz gibi başvuru detaylarını kendiniz de hazırlayabilirsiniz. Masaüstü ADSL POS: Internet hattı üzerinden bağlantı kuran POS terminalleridir.

Yapı Kredi Kurumsal Müşteri Hizmetlerine nasıl bağlanırım?

Türkiye'nin her yerinden 444 0 448 / 0850 222 0 448'i arayarak Kurumsal Hesaplarınız/Kartlarınız, İnternet Bankacılığınız ve Üye işyeri bilgileriniz hakkında 7 gün 24 saat konusunda uzman ekibimiz tarafından destek alabilirsiniz.

Yapı Kredi müşteri temsilcisine bağlanmak için ne yapmalıyım?

Bu bankacılık işlemleri arasında hesap işlemleri, yatırım işlemleri ve kart başvuru takibi gibi özellikler yer alır. 0 850 222 04 44 numaralı telefon aranarak müşteri hizmetlerine bağlanmak mümkündür. Bankacılık işlemleri için 2'ye basılması gerekir. Müşteri temsilcisine bağlanmak için ise 0'a basılmalıdır.

444 0 444 neden arar?

444 0 444 Yapı Kredi Bankası'na ait Bireysel Müşteri İletişim Merkezi'nin numarasıdır. Banka ile yapılabilecek birçok işlemde kullanılan bu hat 7 gün 24 saat müşterilere hizmet sunmaktadır. Yapı Kredi müşterilerin dilek, istek ve şikayetlerini bu telefon numarası üzerinden yürütmektedir.