Türk telekom online işlemler şikayet

Türk Telekom Şikayet Nasıl Yapılır?

Türk Telekom müşteri hizmetlerini 444 1 444 no'lu numaradan arayabilirsiniz.

Türk Telekom şikayet hattı var mı?

Türk Telekom ile iletişim kurmak, her türlü öneri, şikayet ve talepte bulunmak isteyen bireysel müşterileri için Türk Telekom müşteri hizmetleri operatör numarası: 444 1 444. … 6616'ya YARDIM boşluk mesajınızı yazarak da müşteri hizmetlerinden sorununuzla ilgili dönüş alabilirsiniz.

9520 ne demek?

Tek kullanımlık şifrenizi Mobil hattınız için 9520'ye ŞİFRE yazarak SMS ile ya da İnternet & Ev Telefonu için giriş sekmesindeki Şifre Gönder butonuyla öğrenebilirsiniz. … Android cihazlarda 4 haneli numaralara SMS gönderimi yapıldığında bu uyarı alınabilir.

Fazla gelen internet faturası nereye şikayet edilir?

BTK Tüketici Sitesi. BTK Bilgi ve İhbar Merkezi'ne 120 Numaralı Telefon Kanalıyla Ulaşılabilmektedir. BTK Bilgi ve İhbar Merkezi'ne 120 Numaralı Telefon Kanalıyla Ulaşılabilmektedir.

Türk Telekom Şikayet Hangi Bakanlığa Bağlı?

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Türk Telekom.

Türk Telekom nereye şikayet telefonu?

444 1 444 numaralı müşteri hizmetlerinden Türk Telekom ile ilgili her konuda bilgi alabilir, bazı hizmetlerimiz için ön başvuruda bulunabilirsiniz.

4441444 den müşteri temsilcisine nasıl bağlanılır?

İlk olarak 444 1 444 müşteri temsilciliği numarası tuşlanır. Daha sonra robot sesi duyulur duyulmaz 1'e basılır. En son işlemde ise müşteri hizmetlerine direk bağlanmak için sırasıyla 1, 3, 1 ve 4'e basılır.